10 Haziran 2007 Pazar

Pembe Serüvenim

Merhaba,

Bakalım bu blog işini becerebilecekmiyim deyip, ben de kolları sıvadım ve hemen bir blog oluşturmaya çalıştım. Pembe Domateslerin sayesinde ne kadar çok öğrenmiş oluyorum işin birde bu tarafa var ve bundan çok memnunum. Emekli olduktan sonra yaptığım en güzel uğraşlardan biri.
Pembelerime gelince, bana gönderilen 25 adet pembe tohumlarımı 20 Mayıs'ta dikmiştim ama hepsi çimlenmedi buna üzüldüm tabi. Ama ufacık balkonu olan ve üstelik sadece öğleden sonra 15 sularında güneş almaya başlayan bir balkon ve salonda yine de yetiştirmeye çalışıyorum şu anda 12-13 adet filizlenmiş ve pek güçlü olmasa da dört beş yaprağı olan domateslerim var -fotoğraflarını bilgisayara aktaramadım makinada arıza oldu- dün onlara saksı aldım (saksılarımı balkona koyduğumda hic yer kalmayacak ama olsun) eşim zaten saksıları alırken benimle epey eğlendi:))


2 yorum:

A.T. dedi ki...

Tulin Hanım,
Ellerinize sağlık. Hafta sonunda PDA Üyelerinin Web Günlükleri listemize sizinkinin de eklendiğini görmek en güzel sürpriz oldu!

nalan dedi ki...

Tülin Hanım,
Vallahi çok hoşuma gitti. Ben de ilk yıl balkonun tümünü saksılarla doldurmuştum. Adım atmaya yer kalmamıştı.
Yakında resimlerini de görmek için takibe alıyorum blogunuzu.
Kolay gelsin.