2 Ocak 2008 Çarşamba

Fethiye'den sevgiler

Günlüğüm bundan böyle "pembelerim"PDA Fethiye oldu. Çünkü Eylül ayından itibaren İstanbul'dan taşınıp bu güzel ilçeye yerleştik. İnternet bağlantım yeni kuruldu. Buradan anlatacak çok şeyim olacak.

Domateslerimi henüz yeşil ve kiraz domates büyüklüğünde bırakmıştım İstanbul'da, sevgili eşim gelirken onları koparıp bana getirdi, burada balkonda kızardılar ve ben onların tadına bakabildim.

Fethiye'de Cuma günleri çok güzel bir köylü pazarı kuruluyor ve lezzetli pembe domateslerden de satıyorlar burada bol bol yeme fırsatım oldu. Doğal görünüyorlar ve köylülere sorduğunuzda ilaçsiz diyorlar ama yine de çok emin olunmuyor. (bu konuda araştırma yapacağım) Kasım ayının sonuna doğru hala vardı pazarda tek tük. İlerde köylü kadınların topladıkları ve benim isimlerini aklımda tutmaya çalıştığım otlardan da haberler ileteceğim henüz daha yeni tanışmaya başladım onlarla:)) şimdilik arada sırada alıp pişirip afiyetle yiyorum. (Pazara giderken küçük bir not defteri almayı unutmamamalıyım)

2008 yılı için ise İstanbul'da iken Metin Varol beyin davet edip verdiği domateslerden elde ettiğim tohumları kullanacağım, kendisine tekrar teşekkür ederim. Bu tohumlar artık saksıda değil güzel bir bahçede yetişecekler. Eğer bulabilirsem Fethiye pembelerininden de ekmeyi düşünüyorum.

3 yorum:

nalan dedi ki...

merhabalar,
yeni yilda,yeni eviniz size mutluluk ve huzur getirsin diyorum.bahçenizin ve doğanın keyfini çıkarın,bizi de habersiz bırakmayın.
sevgilerimle
nalan

tulina dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nalan hanım.Bende yeni yılda sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim. Merak etmeyin güzel haberlerim olacak bu yıl.
Sevgiler

A.T. dedi ki...

Tülin Hanım,
Özledik sizi! NAsıl gidiyor Fethiye'de durumlar. Yeni sezona başladınız mı?
Sevgiler