11 Temmuz 2007 Çarşamba

Teşekkürler Hanife Öğretmenim..


Toprak ve gübre arayışına girmişken Hanife öğretmenim aradı bir iki sohbetten sonra -bu arada Hanife hanım bizim ailemizin öğretmenidir ve çok değerlidir. Oğlum ve kızım onun öğrencileriydi- bu arayışımı ona da söyledim hadi dedi "hazırlan okula gidelim, belediye gübreli toprak dökmüştü biz bahçeyi hazırlarken kıyısından alırsın" sohbet ederek okula ulasmıştık ki, banklarda oturan iki güzel kızı gördük. :) Bilge ve kızım Yasemin, beraberce Hanife hanımın ve öğrencilerinin sevgiyle oluşturdukları "Sevgi Bahçesi"ne girdik. Görünce şaşırmadım desem yalan olur bahçenin ortasında upuzun boylarıyla mısırlar, etrafında güzelim domatesler, biber fidanları, yenmeye hazır bir iki salatalık, kabaklar çicek açmış. Heyecanla aralarında dolaştım, kızlar resimlerini çektiler. Epey emek verilmiş bahçenin uygun yerinden toprak aldım.
Ertesi günü saksı değişikliği gereken pembelerimi yeni toprağıyla buluşturdum, can sularını verdim. Şimdilik çok iyi ilerliyorlar.

Hiç yorum yok: